8. 3. 2017

3 odstavce & jablko


   Jedno z mých dětí miluje jablka. A miluje taky koupání ve vaně, takže jsem mu včera dovolil vykoupat se s jablkem. Jablko ve vodě plave - možná bylo stvořeno, aby si ho lidé brali normálně do vody. Posadil jsem se vedle vany na židli a sledoval, jak mi ve vaně plave dítě, hračky a ovoce.
   Když jsem se pustil do mytí hlavy, samozřejmě že jsem musel dát šampon i na to jablko. Přemýšlím, jestli jablko už někdy vonělo po mátě. Dítě mělo takovou radost, až se mi místy topilo. Ale to se občas stává nám všem, že nás zaskočí, když si dovolíme být šťastní.
   Vždycky se najde někdo, kdo vám bude tvrdit, že jablko do vany nepatří, i když nebude schopný vysvětlit proč. Pravděpodobně to bude někdo dospělý. Ale pak existují i lidé, kteří se rádi dívají, jak v té vaně plave. A dokud budou takoví lidé existovat, to jablko tam prostě patří.